مقدمه ای برای ازدواج
خدای خوب من کاش نمی فهمیدیم و کاش می فهمیدیم،نمی فهمیدیم آنطور که دلمان می خواهد و می فهمیدیم آنطور که هست

جمعه 23 اسفند 1392
نویسنده : محمد دهدار
بازدید : 2001

مقدمه ای برای ازدواج

شما هستید، ولی ساخته شدید که بشوید. شرط زیستن بودن است اما زندگی کردن یعنی شدن!

شما آمده اید یا ساخته شده اید که زندگی کنید نه اینکه زنده بمانید و تنفس کنید.

شرط زندگی کردن، اگاهانه زیستن است یعنی همین قدمی که برداشته اید و دارید مطالعه می کنید شما این اختیار را دارید که زندگی را هر آنگونه که دوست می دارید بخواهید نه انگونه که هست و دیگران می خواهند.

وقتی به بهترین ها و زیبا ترین ها می اندیشید باید در مسیر آنها نیز گام بردارید. با خواستن چیزی تحقق نمی یابد کسانی که کارهای بزرگ انجام می دهند ابتدا از مسایل کوچیک شروع کرده اند.

یکی از کارهایی که آدمی را به کمال می رساند ازدواج است.

ازدواجی که آگاهانه و هدفمند صورت گیرد و به درستی در مسیرش جریان یابد حتماً به کمال و خوشبختی ختم خواهد شد.همه چیز بسته به نوع بینش و نگرش شما است اگر بینش تان درست و بر مبنای اصول درستی واقع شده باشد نگرش درستی نیز به شما خواهد داد و این نگرش درست، روش درستی را برای تحقق خواسته هایتان در نظر خواهد گرفت و قتی روشتان به درستی و به دور از خودخواهی، منیت طلبی باشد منش تان را در اداره زندگی شکل می دهد که این منش همان الگوی فرزندتان در ادامه زندگی اش خواهد بود.

بنابراین مهمترین مسئله در ازدواج نوع نگاه تان به این مهم است و هرچه علم و دانش و به طور کل از امادگی کامل چه از لحاظ جسمی و جنسی و چه از لحاظ فکری و روحی و تربیتی آماده باشید موفق تر و خوشبختر خواهید بود.

آمادگی شما از ابعاد مختلف باعث خواهد شد به مهمترین فاکتور اساسی یعنی نیاز خود و طرف مقابل واقف باشید و در جهت رفع آنها گام بردارید مادامی که به شناخت نیاز نرسیده باشید قادر به حل و بهتر بگویم گاهی حتی به تحمل آن نیز نخواهید بود. هرچه مسلح تر باشید توانایی مقاوت در برابر سختی ها نیز میسرتر خواهد بود.

امیدوارم همیشه و در همه حال از این توانایی و امتیاز برخوردار باشید.


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت15:41---26 خرداد 1393

پاسخ:متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دلنوشته های مدیر وبلاگ، آرشیو مطالب صفحه اصلی، ،
:: برچسب‌ها: "محمد دهدار, ازدواج, زندگی, زندگی زناشویی, موفقیت, لاهیجان, دانشگاه ازاد الاهیجان, روانشناسی بالینی, محمد دهدار, محمد, دهدار, لاهیجان, ازدواج",



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه اندیشه و احساس و آدرس mohammad.dh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.